Autora: Àngels Candela Garcia
Professora de ciències socials
Institut Torrent de les Bruixes (Santa Coloma de Gramenet)
Amb la col·laboració de CESIRE-CERES.
Tots els enllaços es troben disponibles en la base de dades ANC@ULA
Els models d'anàlisi de documents estan elaborats pel Servei Didàctic de l'ANC.
Model d'informe: equip LIC de Santa Coloma de Gramenet
Bloc realitzat en suport Blogger
Professora de ciències socials
Institut Torrent de les Bruixes (Santa Coloma de Gramenet)
Amb la col·laboració de CESIRE-CERES.
Tots els enllaços es troben disponibles en la base de dades ANC@ULA
Els models d'anàlisi de documents estan elaborats pel Servei Didàctic de l'ANC.
Model d'informe: equip LIC de Santa Coloma de Gramenet
Bloc realitzat en suport Blogger
Bibliografia
AA.DD: Aprendre ciències socials i experimentals. Parlar i escoltar, llegir, escriure. Les competències comunicatives aplicades a les àrees curriculars. Curs 2008-2009. Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació. Materials de formació. |
BENEJAM, Pilar: Enseñar y aprender ciencias sociales geografía e historia en educación secundaria. Barcelona: Horsori, 1997 |
MONEREO, Carles: Internet y competencias básicas. Barcelona: Graó, 2005. |
NASH, Mary: Mujer y movimiento obrero en España. Barcelona: Fontamara, 1981. |
REVERTÉ VIDAL, Pilar: Aprenem a inveestigar. Col·lecció Fem parlar les fonts. Núm. 1. Arxiu Nacional de Catalunya. Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, 2003. |
Servei Didàctic de l’ANC: Fitxa per a l’anàlisi de documents escrits http://www20.gencat.cat/docs/CulturaDepartament/DGPC/Arxius_despublicada/Arxius de la Generalitat de Catalunya/nou ANC/Documents/Servei Didàctic/Fitxa per a l'anàlisi de documents escrits.pdf |
Agraïments
Vull agrair l'assessorament i l'ajuda de Pilar Reverte, de l'equip CESIRE-CERES, sense la qual no hagués estat possible aquest treball; i a Núria Alba, del LIC de Santa Coloma, amb qui vaig aprendre de veritat a treballar per competències dins l'aula.